Salam.
Kebelakangan ni aku selalu susah nak tidur. Maybe overthink kot. Ee kenapa aku rasa sedih sangat. Semalam girl-talk dengan Lin. She said that there's someone for me someday, dan sebagainya. haha dia macam faham2 je aku tengah camni kan. Dia cakap suruh aku buat solat istikharah mintak petunjuk. Bodek bodek aku sikit but I feel some kind of relief. :) My roomate pun support me on move on thingy, then i feel free to share with her about everything. Then mimie pon pesan kat aku, cinta tak mengenal paras rupa, he should accept me for what I am. Haha. Jiwang mimie kan. Beselah orang tengah tak sabo nak kawin, camtu lah. Sorang lagi cakap kat aku pas tengok movie ritu, dia cakap you deserve the best. Tp only the best will get the best kan hehe. I know it's not totally true tapi thanks kawan. Aku paling bertuah ada kawan2 yang baik hati. Thanks ya Allah. There's no reason for me untuk sedih lagi. :)
Nak tidur lena malam ni. Tekad.
No comments:
Post a Comment